التخطي إلى المحتوى

 رواية ابن عمي البارت الثامن والخمسون 58 بقلم اميرة محمود

الله هي الموزه فين

ايان ، روحت الحقها لسه مامشيتش

احمد ، أمم طب عن اذنك

ايان بصوت واطي ، اهو انتو غلسين زى بعض

احمد ، سمعتك علي فكره

ايان ، طب ما تسمع اعلي صوتي انتو غلسين زى بعض وعن اذنك يا غلس

احمد ، ها وايه كمان

ايان ، احمد فوق يا حبيبي انا بشتمك كلها سنه وهتبقي ظابط شرطه وبتتشتم

احمد ، عارفه الجمله دي استخرجت منها كلمه مفيده

ايان ، مفيده دي تبقي خالتك 

احمد جمد نظرته وباصلها بغل ، انا غلطان اني واقف معاكي

ايان ، ايوه الله ينور امشي

احمد ، فكرى 

ايان ، امشي ياله 

احمد ، ياله هي البدله اللي كنت لبسها وانا جاي مخوفتكش

ايان ، لا 

احمد ، طب ماتهدي كده وتيجي نرقص مع بعض

ايان ، لا أصل أنا بحب واحد وهو هنا فلازم اخاف علي مشاعره مش ارقص مع أي حد كده وازعله

احمد ، هو مين ده

ايان ، وانت مالك

احمد ، أنا اعرفه

ايان ، طبعا تعرفه

احمد ، اوعي يكون ابن خالتك نصيحه اخ بلاش ده رخم 

ايان ، تؤتؤ هو عيبه أن طول عمره بيعاملني أنه اخ ليه

احمد بزعل ، هو أنا اعرفه

ايان ، طب عن اذنك عشان ميزعلش من وقفتي معاك حاكم ده بقي عنده عضلات رهيبه وطويل أنا خفت من منظره اول ما شفته

احمد ، أمم لا هو مش هيزعل هو مش قولتي بيحبك كأخ

ايان ، اه وكان رافض أن حد يشوفني بالفستان البينك وعشان بحبه مرضتش البسه ولبست اللي نقهولي 

احمد ، بجد

ايان لسه جايه تمشي

احمد استني ، بجد بتحبيه

ايان ، أمممم اوي وكان وحشني اوي بس للاسف أنا بالنسباله اخته 

احمد بفرحه ، اخت مين يا حبيبتي ده مكنش بينام من كتر التفكير فيكي 

ايان ، هو انت تعرفه

احمد ، أنا بحبك اوي

ايان وشها احمر وحست أنها مش قادره تتكلم ، ماشي

احمد ، بقولك بحبك تقوليلي ماشي

ايان ، طب وبالنسبه للي كنت بترقص معاها

احمد ، دي بت سأيله هي اللي اجت لي أنا مش عارف انتي مصحباها ازاي

ايان ، والله وبالنسبه للتسبيل اللي كنتو بتسبلوه لبعض وانتوا بترقصوا

احمد ، كنت بغيظك ارتحتي

ايان ، ماشي

احمد ، ماشي بردك 

ايان ، اومال اقول ايه

احمد ، عارفه نفسي احضنك زى ماعز حاضن حور كده واقعد الف بيكي

زين ، طب وايه اللي منعك

احمد ، عموو

زين ، امشي يا محترمه اقعدي مع امك 

ايان راحت جرى قعدت مع امها

احمد ،، ياعمو والله

زين ، عمو هو انت عملت حساب لعمو علي العموم العيب مش عليك العيب في اللي واقفه ترغي معاك ومعملتش حساب لحاجه

احمد ، والله بحبها يا عمو 

زين ، بتحبها تقولها نفسي احضنك هو أنا مليش اي اعتبار عندك عالعموم ابعد يا احمد عن بنتي مينفعش اللي انت عمله ده ساعه مع صحبتها وساعه مع بنتي في ايه احترم أنها بنت عمك

احمد ، ماشي ياعمو عن اذنك

ايان قاعده مرعوبه جنب كارما خايفه من نظره ابوها ليها

كارما ، جبتي الفستان ده منين

ايان ، أما نروح والنبي

كارما ، ماشي اهو الفرح خلاص قرب يخلص

،،،،،،,,,,,,,,,

عز ، الحمد لله الفرح خلص بس بصراحه كان يوم جميل

حور ، اه والله وبالذات رقصتي مع بابي

عز ، بابي بس

حور ، وانت طبعا يا حبيبي

عز ، ماشي

حور ، ياللا هنركب ونروح

عز ، اه ياللا بينا

زين راح لحور وفضل حضنها ، هتوحشيني ياقمرى

حور ، والله انت اكتر يا بابي

زين ، مع السلامه يا حبيبتي خلي بالك منها يا عز

عز ، متخافش دي في قلبي يا خالو

زين ، ربنا يخليكوا لبعض

،،،،،،،،،،،

في الفيلا

محمد ، اه ياعم طالع براحتك مفيش حد يقرفك ويقولك بنتي هاخدها وانا مروح

نور ،اخص عليك يا محمد

يزن فاق ، ياللا يا عزو عايز انام

عز ، قريت فيها يا بومه

محمد ، هههههه احسن وله يا يزن عزو عايز يسيبك تنام لوحدك اوعي تسيبه

يزن راح مسك رجل عز ، لا عزو هياخدني انام معاه

احمد ، والله ما هحوشه أنا قولتلك ايه يا نور

نور ، تعالي يا حبيبي عيب كده 

حور ، سيبيه يا عمتو حرام ده بيعيط

عز ، تسيب مين ده انا اللي هعيط 

محمد ضحك بصوت عالي ، احسن احسن اجبلكم ادهم بالمره

عز ، اه وماله ياخويا فيها ايه بابا اتصرف بقولك

حور ،في ايه يا عز الولد بيعيط تعالي يا زونه نطلع ننام

عز ،. ماشي يا يزن الكلب هو ده اللي اتفقنا عليه

يزن راح مسك ايد حور وراح مطلع لسانه لعز

عز ، الحكايه دي فيها أن مين بعتك ياض

احمد بزعيييق ، يزن تعالي هنا

حور ، لا سيبه يا اونكل اول ما ينام هجيبه لحضرتك

عز ، سيبه يا اونكل قصدي يا بابا أما ينام هجيبهولك ماهو الدكتور محمد قر فيها

محمد ، ههههه أنا طالع انام ياللا يا نور يا حبيبتي

عز ، ماشي ماشي 

احمد ، طب خده اول ما ينام هاته عالطول

عز ، ماشي يابابا تصبحو علي خير

،،،،،،،،،،نور ، وانت من اهله يا حبيبي

،،،،،

زين ، ينفع اللي حصل انهارده ده مفيش احترام لابوكي خالص 

ايان بصه في الارض مرضتش

كارما ، جايبه الفستان ده منين

ايان ، هو انتو الاتنين عليه

كارما ضربتها بالقلم ، رضي علينا كويس

ايان بعياط ، احمد جابوهولي عشان الفستان التاني عريان ومرضاش يخليني انزل بيه

كارما ، جبهولك ازاي

ايان ، غيرت الفستان ولبست طقم عادي وروحت معاه جبلي الفستان ده

زين ، طب حتي مفكرتيش تستاذني مننا هو احنا مش موجودين خالص في حياتك واقفه طول الفرح انتي وهو نزلين تسبيل في بعض خلص تسبيل مع صحبتك في الاخر رايح عايز بحضنك

ايان بزعييق ، ايوه يا بابي طول الفرح واقفه معاه عشان ملقتش حد يهتم بيا روحت جبت الفستان مع صحبتي نقتلي فستان عريان لو كنت لبسته كنتو ضربتوني بالنار مامي مهمهاش محاولتش تمنعني اني البسه اهم حاجه حور نزلت ونقت الفستان مع حور أما أنا مش مهم احمد شاف الفستان مطنش زى مامي لا رفض وكان هيحبسني كمان ومرضاش يخليني انزل بيه خالص واقنعني أن كده غلط انتو الاتنين خليتو اهتمامكم كله حور وانا هه ولا حاجه واليوم اللي حسيت أن في حد بيحبني كرهتوني في نفسي اكتر أنا بجد بكرهكوا وفضلت تسرخ بكرهكوا انتو الاتنين ومش عايزاكوا ومش عايزه اعيش معاكوا

زين اخدها في حضنه جامد ، اهدي اهدي خلاص يا حبيبتي اهدي أنا آسف والله خلاص اهدي 

الباب خبط جامد

كارما راحت فتحت

جودي دخلت جرى هي وادهم وأحمد لقوا ايان في حضن زين منهاره وعماله تنهج جامد وزين واخدها في حضنه جامد

جودي ، مالها في ايه ايه اللي وصلها لكده

كارما ، ابنك السبب

ايان بعدت عن ابوها بدموع متواصله ، لا يا مامي انتي السبب احمد سترني عشان أهمه لكن انتي مهمكيش وسابتهم ودخلت اوضتها 

جودي ، انت عملت اي

احمد واقف مصدوم ، ليه كده ليه وصلتوها لكده

زين ، فعلا احنا اللي غلطانين وانتي غلطانه معايا يا كارما عطينا اهتمامنا لحور وسيبنا ايان كبرنا دماغنا منها

احمد ، والله ياعمو الفستان مكنش ينفع خالص لو كانت راحت بيه كانت هتبقي مصيبه والله وأما قولتلها نفسي احضنك والف بيكي زى عز وحور والله كانت من قلبي أنا والله بحبها ومحنبتش غيرها وعلي فكره صاحبتها هي اللي طلبت مني ترقص معايا

ادهم ، لم هدومك وارجع كليتك تاني بسرعه

احمد خرج وراح علي البيت بسرعه

جودي ، ابني مش هيمشي ابني حب بنت عمه وسترها مرضاش يمشيها الناس تتفرج عليها لو كان كبر دماغه كان فاتنا اتفضحنا وسط قرايب ابوكم بس للاسف قابلتو الحب باهانه واحده منهاره جوه الله اعلم عملتوا فيها ايه والتاني بتطرده بدل ما تفرحوا بالحب ده و تقربوهم من بعض انتو ايه كلكم وانا اللي بقول عليك متفاهم عن اخوك يا زين بتعطي حلول للناس أما بنتك كبرت دماغك منها سيبوهم يحبوا بعض انتاج الحب ود

احمد مشي وساب البيت

جودي ، الباب اتقفل الولد شكله مشي روح هات ابنك يا ادهم وفكر يا زين في ابني مش هتلاقي راجل يحافظ علي بنتك زيه وسابتهم ومشت

،،،،،،،،،

عز ، ايه مش هتنام يا زونه يا حبيبي

يزن ، مش جايلي نوم

عز ، ماشي تعالي في حضني وانا هنيمك 

يزن ، ماسي

حور دخلت الحمام غيرت الفستان واخدت شاور خرجت لقت عز اخد يزن في حضنه ونايميين

حور ، أما انام علي الكنبه عشان مقلقهمش

،،،،،،،،،،

احمد ، مش هتجيبي الولد

نور ، اتحرج اخبط عليهم دي الوقت

احمد ، فات يزن نام

نور ، افرد خبطت في وقت حرج

احمد ، يعني هنعمل ايه

نور ، نام والصباح رباح هما اللي يجبوه

احمد ، ماشي تصبحي على خير

نور ، وانت من اهله

قد يهمك أيضاً :-

  1. رواية تركني وحدي الفصل الثاني 2 بقلم ملك وائل
  2. رواية تركني وحدي الفصل الأول 1 بقلم ملك وائل
  3. رواية تركني وحدي الفصل الثالث 3 بقلم ملك وائل
  4. رواية تركني وحدي الفصل الرابع 4 بقلم ملك وائل
  5. رواية تركني وحدي الفصل الخامس والأخير 5 بقلم ملك وائل
  6. رواية حبك نار الفصل الثاني وعشرون 22 بقلم اسماء الكاشف
  7. رواية عشق وليد الصدفة الفصل الفصل الثالث والعشرين 23 بقلم اية عبيد

التعليقات

اترك رد