التخطي إلى المحتوى

رواية انتقام وعشق البارت التاسع 9 بقلم اميرة محمود

انت و لا حاجه بالنسبالي علي فكره

رائد أتلفت وبصلها وسابها ومشي

ساره رجعت لمامتها

منال ، هديتي يا حبيبتي

ساره ، ما هاديه يا ماما اهو

منال ، هتيجي نروح

رساله ، ماشي بس نروح بيتنا عايزه ارجع لحياتي وجمعتي

منال حست أن في حاجه ، طب هو رائد راح فين عشان يوصلنا

ساره ، لا مش هيوصلنا 

منال ، اومال هنروح ازاي

ساره ، ثواني ورجعالك 

ساره راحت لاحمد ، دكتور احمد ممكن توصلنا نروح

احمد ، اوي اوي قام وقف ومشي معاها

ساره ، دكتور احمد هيوصلنا يا ماما

منال ، ماشي تعالي نسلم علي فرح وسليم قبل ما نمشي

ساره ، ماشي

،،،،،،،،،,,,,,,,,,,

رائد واقف بره قدام عربيته بيشرب سيجاره

رائد ، غبي كنت هتقولها انك بتحبها انت نسيت سما نسيت أنها حبك الوحيد غبي بس فعلا أنا بدأت اتشد لها أنا كنت هموت واحضنها وهي بتعيط أنا ليه بعاند قلبي يمكن عشان كل اللي بحبهم بيموتوا أنا مش عايز اخسرها كفايه كده بجد وفجأه بيبص قدامه لقاها خارجه مع احمد ومامتها

رائد ، انتو رايحين فين

ساره بزعييق ، وانت مالك اصلا

رائد ، اتكلمي حلو احسنلك

منال ، في ايه انتو الاتنين انتو مهطبطلوش خناق مع بعض

احمد ، هروحهم يا رائد خلاص

رائد ، روح وصل خطيبتك وانا هروحهم أنا

ساره ، ماما أنا ماشيه وأقسم بالله ماهركب معاه لو هتركبي اركبي انتي 

منال ، خلاص يا رائد روح ودكتور احمد هيوصلنا

رائد ، تمام عن اذنكم وسابهم ومشي

،،،،،،،،،،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،،،،

في البيت

منال ، ممكن اعرف في ايه انتو الاتنين كل ماتشوفوا بعض تمسكوا في بعض ليه

ساره ، مش عارفه بس اللي اعرفه انه بيضايقني

منال ، ممكن يكون بيحبك 

ساره ، هو في حد بيحب حد يضايقه ويزعق فيه عالطول

منال ، هو جواه حرب بسبب مراته اللي ماتت فأكيد خايف يعرف اي واحده ست تانيه عشان اكيد لسه الصدمه جواه السؤال دي الوقت وجوبيني بامانه انتي بتحبيه

ساره بدموع ، للاسف ايوه بحبه يا ماما

منال ، بتعيطي ليه هو اللي بيحب بيعيط ده الحب اجمل حاجه في الدنيا عارفه متجوزتش بعد ابوكي ليه

ساره مسحت دموعها ، ليه

منال ، عشان كان حب عمرى من وانا صغيره من ساعه ما اهلوا أجوا سكنوا قدامنا وكل يوم كنت بشوفه كنت بحس ان ده كل حياتي بس حكم القدر امي ماتت وابويا اتجوز مراته العقربه شحتتني من البيت ابوكي أما لقاني ماشيه اعيط في الشارع قالي مالك حكتله اللي حصل قالي تعالي معايا وطلع عند ابويا وطلب أنه يتجوزني مرات ابويا قالتله اللي يحمل يشتال وجاب المأذون واتجوزنا عيشت معاه اجمل ست شهور في حياتي لحد ما أبوه وأمه رجعوا من الصعيد وعرفوا اننا اتجوزنا شحتونا بره الشقه اخدني وأجر شقه بعيد وملحقناش نقعد فيها مع بعض يدوب شهر وبعدها نزلنا نتمشي أنا وهو بنعدي الطريق القدر اختاره هو وراح وسابني لوحدي فضلت اعافر مع الدنيا وكل ماحد يتقدملي أرفض عمرى ماهحب بعده حد ولينا وقت وميعاد هنتجمع مع بعض أنا وهو

ساره انهارت بالدموع وحضنت أمها ، أنا بحبك اوي يا ماما

منال مسحت دموعها ، وانا بحبك ياقلب ماما ياللا اومي نامي عشان تروحي الجامعه الصبح

ساره ، ماشي تصبحي علي خير

منال ، وانتي من أهله ياقلب ماما

،،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،

عند فرح وسليم

سليم ، مبروك يا حبيبتي

فرح ، الله يباركلي فيك يارب

سليم ، فرح انتي مسمحاني عن اللي عملته فيكي

فرح ، اللي بيحب بيسامح وانا مسمحاك من زمان

سليم ، ربنا يخليكي ليه واقدر اعوضك عن كل اللي شوفتيه في حياتك 

فرح ، انت اكبر عوض ليا في الدنيا وكفايه انك السبب في اني عرفت امي الحقيقية لو مكنش كل ده حصل مكنتش عرفتها

سليم ، تصدقي بتحرج اقولها يا طنط دي اكبر مني بتمن سنين بس

فرح ، هي فعلا صغيره اوي وشكلها كمان

سليم ، أمم احنا هنقضي الليله نتكلم عنها

فرح ، اومال هنتكلم عن مين

سليم ، لا مش هنتكلم خالص ?‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍??‍❤️‍?‍?

،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،،،،،،،،

رائد راح فضل واقف تحت بيت ساره واقف وحيران هيموت ويعترف بحبه

ساره خرجت تقف تشم هوا اتصدمت بعربيه رائد وهو واقف ساند عليها خطرت في دماغها فكره مسكت الموبايل وبعتتله رساله

ساره ، الجو بارد انزلك بطانيه لو هتنام في الشارع

رائد ابتسم وبص لفوق لقاها واقفه في البلكونه ، واقفه في البلكونه ليه دي الوقت ادخلي 

ساره ، هقولك تاني وامرى لله ملكش دعوه اقف مقفش اروح مروحش انا حره

رائد ، لا مش حره وادخلي ياللا

ساره ، هو انت قولت لأسر اخو احمد اني خطيبتك ليه

رائد ، عشانه بتاع بنات وشكله كان عايز يحطك في الليسته بتاعته

ساره حب تفرسه ، طب افرض أنا موافقه أنا ابقي في الليسته بصراحه الولد قمر وعجبني

رائد اتصل بيها

ساره ، الو نعم

رائد ، بقي هو عجبك

ساره ، أمم طول بعرض وعنين خضرا لا مز مز

رائد ، طب بالنسبه لابو عنين زرقا ميمشيش معاكي

ساره ، تؤتؤ ميمشيش معايا بيبقي نرفوز واوفر اوي

رائد ، علي اساس ان سيادتك ملاك مهو انتي اللي بتعصبيه ودايما بتزعقيله محسساه أنه عيل صغير قدامك

ساره ، ممكن اقفل أنا دماغي وجعاني اوي

رائد ، بتهربي ليه

ساره ، مش بهرب استني كده في رقم بيرن بقاله كتير

رائد ، رقم مين

ساره ، معرفش بس التروكولر كاتب اسوووو

رائد بزعيييق ، ده اسر الكلب جاب رقمك منين 

ساره ،. والله مااعرف أنا معطتهولوش

رائد ، أممم طب أنا ماشي وروحي اتكلمي بقي مع المز مز

ساره ، اوك سلام فاته علي نار الحق قبل مايخلص رن

رائد قفل السكه في وشها وركب العربيه وقفل الباب بنرفزه ومشي بالعربيه بسرعه رهيبه

ساره ، طب أنا وراك لحد ما تعترف بصت للموبايل لقت اسر بيرن فتحت السكه الو

اسر ، هو القمر لسه سهران

ساره ، بص يا كابتن انت لو رنيت عليه تاني هندمك بجد وهطلع عين امك وقفلت السكه وعملتله حظر

اسر ، اي البت دي اللي يسمعها في الموبايل وهي بتزعق ميشوفهاش في الحقيقه 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،

تاني يوم في الجامعه

ساره ماشيه لوحدها من غير صحبتها وطول ماهي قاعده قاعده سرحانه في رائد وازاي تخليه يعترف بحبها خرجت من باب الجامعه بعد مخلصت محاضرتها

اسر ، اجيت اشوف القمر عملي حظر ليه

ساره ، ابعد عني ياض والله هخليك تندم 

اسر ، بحب البنات الشرسه

ساره ، طب خد ده تذكار اديته بوكس في عينه 

اسر شدها من أيدها ، انتي فاكره نفسك مين

ساره ، أنا ساره وهوريك أنا مين حالا وفضلت تعطيله شلاليط واقلام وكل ده تحت أنظار رائد اللي واقف يتفرج من بعيد

رائد ، نزل من العربيه في ايه

اسر ، البت دي شايفه نفسها والله لهوريها ولسه جاي يعطيها بالقلم رائد مسك دراعه عوجه

رائد ، مش قولتلك خطيبتي إياك اشوفك بتتعرضلها فاهم

اسر ، سيب أيدي بقولك اااااه

رائد ساب أيده وأسر سابهم وركب عربيته ومشي

ساره ، انت جاي ليه انت كمان

رائد بيخيل عليها، هو فين طول بعرض ومزمز واللا عنيه الخضرا

ساره سابته ومشت 

رائد ، استني استني

ساره ، عايز ايه

رائد ، انااااا

ساره ، أما تعرف تجمع كلام ابقي تعالي اتكلم معايا

رائد ، بحبك

ساره فضلت بصاله بدموع 

رائد ، طب بتعيطي ليه دي الوقت

ساره ، أناااا

رائد ، انتي ايه 

ساره ، أنا جعانه ولازم اروح عشان ماما عاملالي بانيه

رائد ، والله

ساره ، حركت دماغها اممم

رائد ، خلاص ياللا بينا

ساره ، ياللا بينا ايه أنا هروح لوحدي

رائد بزعيييق ، ياللا 

ساره ، اوف ياريتك ماقولتها 

رائد ، خلاص سحبتها

ساره ، لا خلاص ده انا مصدقت أن ابو الهول اتكلم

رائد ، ههههه طب ياللا ياقلبي عشان هتغدي معاكم

ساره ، هتتعب من الاكل

رائد ، مش هاكل كتير وانا مش هتعب

ساره ، طب ياللا بينا

قد يهمك أيضاً :-

  1. رواية هذه حبيبتي أنا الفصل الثاني 2 - بقلم أحمد سمير حسن
  2. رواية هذه حبيبتي أنا الفصل الثالث 3 - بقلم أحمد سمير حسن
  3. رواية هذه حبيبتي أنا الفصل الرابع 4 - بقلم أحمد سمير حسن
  4. رواية هذه حبيبتي أنا الفصل الخامس 5 - بقلم أحمد سمير حسن
  5. رواية هذه حبيبتي أنا الفصل السادس 6 والأخير - بقلم أحمد سمير حسن
  6. رواية نور الادم الفصل الأول 1 بقلم مريم الكسار
  7. رواية نور الادم الفصل الثالث 3 بقلم مريم الكسار

التعليقات

اترك رد