التخطي إلى المحتوى

      رواية عشقت صعيدي الفصل الثالث بقلم ندى حمادة

ادم باس ندى وهي فضلت تقوام بس ادم اقوى منها وفجاه الباب اتفتحت والصدمه انتو بتعملوا اي

كانت نور اخت ادم هي الا شافت الموقف واتكسفت جدا وادم زق ندى بعيد عنو 

ندى اتغاظت منو اوي 

ندى انت حيوان ومبتفهمش

ادم بصلها بصت ارعبت ندى لكنها بينت قدامو انها قويه نور خرجت ومكسوفه وندى جت تطلع ادم مسك ايديها وغمزلها😉وندى اديقت جدا منو وخرجت راحت الاوضه بتاعتها وكانت مدايقه

ندى هو فاكر نفسو ده حيوان وهيشوف انا هعمل في اي طلبت ندى حاجه من الغفير 🌚

ادم عملتي فيا اي ي ندى طول الوقت بفكر فيك اول مرة يحصلي كده 

ندى يووووووه بقى انا زهقانه عايزه اخرج من المكان ده هروح اركب خيل فكرة حلوة الحصان ده جميل اوي

الغفير بلاش الحصان ده 

ندى لي 

يخص ادم بيه

ندى حلوة اوي مش هركب غيرو الحصان لونو جميل جدا ولون ابيض وشعرو طويل وقوي جدا 

وكان الحصان سريع جدا جدا جدا

وندى فاشله في كل حاجه 

ادم انا مش سامع ليها صوت لي ياتري راحت فين ي غفير فين ندى

الغفير ندى هانم ركبت حصانك ي ادم بيه

ادم اتعصب جدا هي حيوانه هي متعرفش ان ده حصاني انا وبس ازاي تركبو

الغفير هيموت من الخوف ولله ي ادم بيه قولتلها ومرديتش 

جهزلي حصان تاني بسرعه خرج ادم ركب الحصان وبيجري ومش عارفه ندى فين 

ندى المكان ده غريب اوي انا فين الحصان فجاه فضل يجري وندي تصوت جامد ومش عارفه تسيطر علي الحصان 

ادم سمع صوت ندى فضل ماشي ورى الصوت لحد مشاف ندى فضلت تجري لحد اما وصلها بس الحصان سريع ومش عارفه يسيطر عليه خبطو ووقعت ندى من عليه فالطينه ووقع ادم معاها واتبهدلو جامد فالطينه 

ندى يع يع يع يع اي القرف ده 

ادم قرف مش احسن متتكسري ي ختى وبعدين انتي ازاي تركبي حصاني انتي مجنونه 

ندى متعصبه كل ده الا همك اني ركبت حصانك بس ومش همك المنظر ده وازاي هنروح البيت كده وانت كبير البلد 🥴

ادم بص لنفسو اي القرف الا احنا فيه ده لقيو ترعه مايه ادم فكر شويه وبعدين ضحك 🌚 تعالي ي ندى اغسلي إيدك ونضفي هدومك 

ندى نعمممممممم دي ترعه اي القرف ده مستحييييل بس فجاه زق ادم ندى ووقعت فالمايه وهي اتصدمت من الموقف

ندى انت مجنون وغبي ومتخلف 

ادم من كتر الضحك اتزحلق ووقع فالترعه😂

ندى تضحك حقي جه حق جه🥱🥱

ادم بص علي ضحكت ندى وسرح في جمالها وضحكتها الا بالشكل ده 

ندى اتكسفت جدا ادم يلا نمشي 

فضل ادم وندي ماشيين فترة كبيرة مش لقيين مكان يجيبوا منو لبس وشكلهم مضحك جدا

ادم في بيت هنا تعالى 

ندى اخيرااا يلا دخلنا البيت وكان ناس علي قد حالهم عرفو ادم لانو كبير البلد وجابو لبس لينا بس المضحك

ندى بصدمه هلبس عبايه ألست الحاجه طيب ازاااااي🙄🙄مستحيل 

ادم مش عارفه يعمل اي بس عايز يدايق ندى 

ادم معلش المدام حامل ومتعصبه شويه

ندى فتحت بوقها واتصدمت

ادم اقفلي بوقك ولا اقفلو انا😉

ندي هاااا 

ادم ضحك عليها جامد 

ندى دخلت لبست الهدوم ازاي هخرج بالبس ده ازاي لالالا انا البس ده عيب كبيرة اوي واسعه اوي 

ادم اطلعي بقى هموت واشوف شكلك 

اخيرااا ندى طلعت ومشيت هي وادم 

ادم لبس جلبيه واسعه بس كان حلو جدا جدا

ندى مش عارفه تمشي من الهدوم الواسعه

ادم حس بيها قام شايلها 

الناس شافوهم راحوا دوار الكبير

الحق الحق ي كبير 

الكبير في اي 

ادم بيه…

قد يهمك أيضاً :-

  1. رواية ندم عاشق الفصل الثامن عشر 18 بقلم سلمى عماد
  2. رواية قلوب مفتوره الفصل الثاني 2 بقلم سلمى عماد
  3. رواية قلوب مفتوره الفصل الأول 1 بقلم سلمى عماد
  4. رواية قلوب مفتوره الفصل الثالث 3 بقلم سلمى عماد
  5. رواية قلوب مفتوره الفصل الرابع 4 بقلم سلمى عماد
  6. رواية اخوات زوجتي الفصل الخامس عشر 15 بقلم مني عبدالعزيز
  7. رواية ندم عاشق الفصل الأول 1 بقلم سلمى عماد

التعليقات

اترك رد