التخطي إلى المحتوى

   رواية لصه سرقت لي قلبي الفصل الثالث – بقلم بدور عاطف

وصل ياسين و خالد للمنزل

خالد،،ها قول بقا عشان انا مش فاهم حاجه و ازاي تغامر بمبلغ زي دا تعويض عشره مليون يا ياسين دا هيأثر علي الميزانيه

ياسين ،، بس المشروع حلو

خالد،،انت هتجنني

ياسين،،كل الصفقات الي عدت كان واقفلي فيها زي اللقمه في الزور و انا زهقت فقول اريح و استريح

خالد،،فهمت انا كدا ما توضح يا اخي

ياسين،، ما انت غبي بص ………….

خالد،،يابن الي ايه و انت هتعمل كدا

ياسين،،طبعا

خالد،،هو اكيد هيكتشف دا و مش هيسكت

ياسين،، لا عامل حسابي المهم مش لازم حد يعرف حاجه انت فاهم

خالد،،ماشي

ياسين،،و يبقا يوريني هيعمل اي

عند كارما كانت تجلس تفكر

كارما،،اوف و بعدبن بقا مش معقوله الواد الي بره دا هعمل في اي

كريمه،،بتقولي اي يا كارما

كارما،،لا ابدا يا كرمله انا هطلع اجيب شويه حاجات من بره

ذهبت كارما و كان دقدق خلفها

كارما،،بقولك اي يا ولاه انت هتفضل لزقلي كدا كتير ما تتكل

دقدق،،المعلم قال ما اسبكيش

كارما،،المعلم،،قال تطلع معايا نعمل سبوبه لكن ما تروحش معايا السوق

دقدق،،طب ما انتي ممكن تعملي سبوبه من غيري

كارما،،ناصح ياض شكلك هتفدني طب تعالي معايا و اهو تشيل الخضار

تحركت كارما و معها دقدق و بعد فتره

كارما،، بقولك اي يا ولاه هو المعلم ماعرفش مين الي نط علي الفيلا الي في ال18

دقدق،،لا يا اسطا دا هيتجنن و يعرف و كمان دا دخل فيلا دكتور كدا و خد الي فيها و المعلم مأكد علي حمص يعرف هو مين دا

كارما،،قولتلي

عند أسر دويدا

كان اسر يجلس في غرفة المكتب يتصفح بعض الاوراق ثم ارجع ظهره للخلف و قال،،كدا حلو اوي اديك الامان و بعدين اخلع و إشرب بقا يا ياسين هههه لازم احتفل بدا

ثم وقف و اخذ هاتفه و مفتاح سيارته و خرج

انتهت كارما من تناول الطعام و ذهبت الي غرفتها و إرتدت ملابسها و خرجت

كارما،،ولاه يا دقدق يلا بينا

دقدق، هنروح علي فين

كارما،،هنروح الملاهي

دقدق،،الملاهي

كارما،،بص ادقدق عشان ما تتعبنيش انت لا تسأل هنروح فين و لا هنعمل اي تمشي و انت ساكت فاهم

دقدق،،حاضر يا اسطا

تحركوا و ذهبوا

وصلت كارما الي مكان ما و قالت،،بص يا ولاه روح اقف هناك شوفلي في كاميرات و لا لاء

تحرك دقدق ام كارما فنظرت حولها ثم تحركت ناحيه شخص و قالت،،لو سمحت انت من المنطقه هنا

الرجل،،ايو

كارما و هي تشير علي دقدق،،الراجل الي هناك دا شكله مش مظبوط و عمال يلف حولين المحل شكله حرامي

الرجل و هو ينظر لدقدق و قال،،تمام يا انسه انا هتصرف ثم ذهب الرجل

كارما،،ايو كدا انا مش ناقصه ارف ثم تحركت و ذهبت

اثناء سيرها اتت سياره و كادت ان تصدمها

كارما،،مش تفتح يا اعمي جاتك نيله و اثناء ذالك وجدت السيارة تتحرك بعشوائيه حتي إصتدمت بالشجره فجرت اليها مسرعه و فتحت السياره فوجدت فتاه فاقده الوعي

كارماو هي ترفعها،، البت بتنزف ثم نظرت حولها و لم تجد احد فتركتها و ذهبت و اتت بعد قليل و معها تاكسي فاخذتها به و اتجهت الي المشفي

وصلوا للمشفي و تم إسعافها

في الغرفه فاقت الفتاه و ظلت تصرخ

حيواااان عاااااا و الله ما هسيبك حيوااااان

الممرضه،،اهدي يا فندم

ابعدي عني انتي كمان عاااااا

دخلت كارما و قالت في اي

الممرضه،،معرفش انا هروح اشوف الدكتور

و انتي مين انتي كمان اطلعي بره

كارما،،لا بقولك اي يا حيلتها دا انا لولايا كان زمانهم بيقروا عليكي الفاتحه

عااااااااا

كارما،،ما تهدي ابت و بطلي صريخ

عاااا الحيوان انا يقولي كدا اعمل فيه اي عاااا

كارما،،هو مين

خطيبي الزفت

كارما،،طب و اي الي مصبرك عليه ما تفكك منه

بحبه

كارما،، اهو دا بقا الكلام الي ما يأكلش عيش

عااااااا انتي مين

كارما،،يا بت المجنونه بطلي سمعتي بينا انا كارما الي انقذتك

و انا نور شكرا ليكي

كارما،،من غير صريخ

نور ،،اه فكرتيني عااا اوقفتها كارما بوضع يدها علي فمها و قالت،، احيات عيالك اشيخه بطلي

اومأت نور ثم ازاحت كارما يدها

كارما،،قوليلي حصل اي

نور ببكاء،،الحيوان بيقولي لطفي انا لطفي و كمان مش بيكلمني كويس و لا بيخرج معايا

كارما،، اممممم ما هو معاه حق اي محن البنات دا ما تنشفي شويا

نور ،،ها انشف

كارما،،الراجل عاوز الي تديله علي دماغه و هو يقولها اضربي كمان يا حب اضربي

نور،،مش فاهمه

كارما،، طبيعي لانك متنيله واقعه و هو و لا هو هنا

نور،،وقعه فين

كارما،،يا اختتتتتتييييي

نور ببكاء ،،اعمل اي دا جنني خالص و انا مش عارفه اعمل معاه اي

كارما،،اقولك انا بس تسمعي كلامي و تنفذيه بالحرف

نور،،يا ريت و النبي تساعديني لاني تايهه و مش عارفه حاجه خالص

كارما،، خايبه انا مش عارفه امك سايباكي واقعه كدا ازاي

نور بحزن،،ماما ماتت من زمان

كارما،،انا اسفه

نور،،و لا يهمك ها هتساعديني

كارما،،ماشي بس احكيلي الاول

نور،،ماشي

كارما،،فل عليكي

قد يهمك أيضاً :-

  1. رواية كان صديق زوجي كاملة بقلم رحمة ايمن
  2. رواية كان صديق زوجي الفصل الثاني 2 بقلم رحمة ايمن
  3. رواية مُعاناة القدر الفصل الثاني 2 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  4. رواية مُعاناة القدر الفصل الأول 1 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  5. رواية مُعاناة القدر الفصل الرابع 4 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  6. رواية مُعاناة القدر الفصل الثالث 3 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  7. رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن

التعليقات

اترك رد