التخطي إلى المحتوى

رواية احببته صدفه الفصل السابع عشر – بقلم جودي أسامة

يوسف:ايه… ايه مالك

نور:الحقني يا يوسف… في فأر

يوسف بعصبيه :في ايه!!!

نور:فاار

يوسف:وانت الصوت اللي عملاه دا كله علشان فأر

نور: ايوه… انا مش عايزة البيت دا خلاص

يوسف : يا شيخه هتسيبي البيت علشان فأر

نور : ايوه طبعا انا عايزة اروح

يوسف : خلاص استني هقتل الفار

فضلنا تقريبا ساعه ونص علشان يوسف يقتل الفار

نور: براااااڤو

يوسف : ارتحتي كده

نور: ايوه يلا نتفرج علي باقي البيت

البيت كان عظمه احلي من الصور مليون مره

يوسف : نور هاتيلي كوبايه ميه

نور: حاضر ثانيه واحده

دخلت المطبخ علشان اجيب المياه فجأه يوسف سمع صوت تكسير

يوسف: نور

وراح جري عليا

يوسف :ايه الصوت دا يا نور

نور بعياط : الكوبايه وقعت مني

يوسف : مش مهم الكوبايه انت كويسه فيكي حاجه

نور : لا… بس الكوبايه اتكسرت

يوسف : في داهيه عادي يا غالي فداكي

نور: يعني مش زعلان

يوسف : لا طبعا دا انت تكسري وانا اجيب

نور : انا بحبك اوي

يوسف : وانا بموت فيكي

كملنا وطلعنا نشوف غرفه الأطفال

نور: دي الاوضه الوحيده اللي لسه مخلصتش

يوسف : ايوه عايزين نخلصها

نور: طيب هنلون الحيطه لون ايه

يوسف : مش عارف ممكن بينك

نور : ولو جبنه ولد مش هينفع معاه بينك

يوسف : خلاص يبقي ازرق

نور : ولا بطل غباء

يوسف : انا غبي

نور : ايه في ايه اهدي انا كنت بهزر

يوسف : دا انا هطلع عينك

طلعت اجري وهو يجري ورايا

نور: خلاص والله اخر مره

يوسف : طيب قولي انا اسفه

نور : لا

يوسف: طيب والله ما هسيبك

فضلنا كده كتيير اوي لحد ما تعبنا

نور : خلاص والله كفايه انا تعبت

يوسف : لا

وراح زقني علي الكنبه وانا كنت ماسكه القميص بتاعه راح وقع جنبي

نور : الله يخرب بيتك يا شيخ حد يعمل كده

يوسف :…..

نور: يا اخ

يوسف : نعم

نور :مالك

يوسف : وبعدين في عينك اللي زي البحر دول

نور بكسوف: انت بتقول ايه

يوسف : ولا خدودك اللي زي الورد

نور : احم.. انا بقول نقوم نروح

يوسف : ما تخلينا شويه

نور : خلاص كلها كام يوم واقعد معاك لحد ما تزهق مني

يوسف : وهو في حد يزهق من القمر دا

خلصنا ورحت البيت

نور : ازيك يا ماما

ماما: تمام يا قلبي… أخبارك ايه مع يوسف

نور : حلوين اووي

ماما: ربنا يخليكوا لبعض يا بنتي

نور : بصي يا ماما ابقي صحيني بكره بدري

ماما: ليه يا بنتي خارجه مع يوسف

نور : لا يا انا هروح الجامعه بقالي فتره مروحتش ودي آخر سنه خلاص خليني اخلص

ماما : ماشي يا حبيبتي

نور : تصبحي على خير

يوسف : وانت من اهلوا

طلعت الاوضه ويوسف رن عليا

نور : ما خلاص انت هتفضل معايا طول يوم

يوسف : عيله فصيله ايه الرخامه دي

نور: ملكش دعوه ولا بقي علشان عايزة انام

يوسف : ليه كده بدري

نور: مش عايزة اكلمك

يوسف : ليه ما احنا كنا لسه بنهزر

نور: مش عارفه حاسه اني مدايقه

يوسف : طيب خلاص براحتك

نور : علي فكره انا بكره رايحه الجامعه

يوسف : طيب كويس رايحه الساعه كام

نور: يعني الساعه 10 مثلا

يوسف : خلاص يا قلبي يلا باي

نور : باي

قفلت معاه ونمت علطول… صحيت تاني يوم ولبست ونزلت علطول ووصلت الجامعه… لقيت ياسمين في وشي تجاهلتها ومشيت علشان المحاضر خلصت المحاضره ولسه طلعه من الجامعه علشان اروح لقيت منظر مستحيل انساه

نور : ازاااي

قد يهمك أيضاً :-

  1. رواية مُعاناة القدر الفصل الثاني 2 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  2. رواية مُعاناة القدر الفصل الأول 1 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  3. رواية مُعاناة القدر الفصل الرابع 4 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  4. رواية مُعاناة القدر الفصل الثالث 3 - بقلم ندى رضا عبدالمحسن
  5. رواية حب في عمليات خاصة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم ملك أيمن
  6. رواية احببت بكماء الفصل السابع 7 بقلم هاجر عمر
  7. رواية احببت بكماء الفصل السادس 6 بقلم هاجر عمر

التعليقات

اترك رد